Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


ساحل دریا

اینجا همه چی درهمه!!!

شاید تنها کسی نبودم که دوستت داشتم ،

j6pxokbkz8jcjrlzt.gif

اما کسی بودم که تنها تو را دوست داشتم

اینقدر تورو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداشت


اینقدر برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قد هزار تا ستاره

بی تو دلم می گیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره

انقدر تورو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوست نداشت

وقتی نگاهم می کنی قشنگی هاتو دوست دارم

حالت معصوم چشات رنگ نگاتو دوست دارم

وقتی صداتو می شنوم دلم برات پر می زنه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 1 فروردين 0برچسب:,ساعت1:45توسط ساحل | |